Velkommen til min blog

"Hey where is the spotlight?"

Kender du det, selvom du støder på en masse forskellige former for lys, så leder du stadig efter selveste "the spotlight".
Jeg er igang med at lede efter det, og glæder mig til at sætte mig afklaret og afslappet ned på den tomme stol, så finder jeg det her på 46h?
Jeg har lavet denne blog for at give dig et indblik i, hvad jeg går og foretager mig på 46h og hvilke valg jeg tager, og hvad jeg interesserer mig for, som måske kan give lidt inspiration.





mandag den 6. oktober 2008

Uge 41- Webstyles

Vi er i denne projektuge gået i gang med webstyles, hvor det er det visuelle udtryk der er vigtigst. Så derfor fik vi til opgave at vælge en webstyle og lave et moodboard derudfra, som ligesom er en skitse eller et udkast til en hjemmeside vi også skal lave.

Min gruppe (Louise og jeg) valgte Goth Organic style, hvor vi ville lægge vægt på bizarre, så her er vores første udkast.



Men efter nogle overvejelser med vores vejledere Thomas og Steen, blev vi enige om, at skærpe vores emne lidt ind, så vi sætter mere fokus på det organiske frem for det gothiske, men at begge ting stadig fremgår.

Så vi lavede et andet udkast, som danner rammerne for vores hjemmeside.


Følg udviklingen i vores fælles blog http://gothwebstyle46h.blogspot.com/.

Ingen kommentarer: