Velkommen til min blog

"Hey where is the spotlight?"

Kender du det, selvom du støder på en masse forskellige former for lys, så leder du stadig efter selveste "the spotlight".
Jeg er igang med at lede efter det, og glæder mig til at sætte mig afklaret og afslappet ned på den tomme stol, så finder jeg det her på 46h?
Jeg har lavet denne blog for at give dig et indblik i, hvad jeg går og foretager mig på 46h og hvilke valg jeg tager, og hvad jeg interesserer mig for, som måske kan give lidt inspiration.





mandag den 8. september 2008

Manifest

En af de første opgaver på 46h var, at vi skulle opstille 5 dogmer/regler, som vi skal følge når vi arbejder på 46h og enten finde et symbol eller billede for hver regel.
Jeg fandt både nogle billeder på google og et af mine egne til at symbolisere mine retningslinjer.

At danne sig et overblik


Jeg har valgt dette billede til at symbolisere overblik. Da jeg synes det er vigtigt og nødvendigt at danne sig et overblik i stort set alt, hvad man foretager sig.

Nogen gange er det bedre at se noget oppe fra og fra et andet perspektiv, og det kan b.la. en symbolsk luftballon i hjælpe dig med.

Fantasi er bare intelligens der morer sig

Spring ud i det, det er kun dig selv der sætter grænserne, og vigtigst af alt,vær ikke bange for at eksperimentere med tingene.

Vær optimist ikke pessimist

Jeg har valgt dette billede fordi at når man ser på en rose, ser man dens skønhed og glemmer helt tornene, selvom man godt er klar over, at de er der.

Jeg vil bruge denne til at have en positiv indstilling til det, jeg foretager mig og fokusere på

mulighederne istedet for konsekvenserne.


Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar

Ja det siger jo sig selv, så vær ikke bange for at spørge løs og indrøm at der
er noget, du er mindre god til end andet.

Lyt til kritik og lær af det

Lad være med at tage ørepropperne i når du står til at få kritik. Lyt hellere og tag imod hvadenten det er ros eller ris, og brug det istedet til noget nyttigt.

Ingen kommentarer: