Velkommen til min blog

"Hey where is the spotlight?"

Kender du det, selvom du støder på en masse forskellige former for lys, så leder du stadig efter selveste "the spotlight".
Jeg er igang med at lede efter det, og glæder mig til at sætte mig afklaret og afslappet ned på den tomme stol, så finder jeg det her på 46h?
Jeg har lavet denne blog for at give dig et indblik i, hvad jeg går og foretager mig på 46h og hvilke valg jeg tager, og hvad jeg interesserer mig for, som måske kan give lidt inspiration.





mandag den 8. september 2008

Salvador Dali var en genial mand

Jeg er fuldstændig vild med at fordybe mig i billeder og analysere dem.
En kunstner jeg er helt vild med er Salvador Dali. Jeg var inde på hans museum i Figueres i Spanien, hvor jeg blev inddraget i hans surrealistiske Univers, så hvis man befinder sig i det område, så vil jeg helt klart anbefale det. Det er virkelig noget man skal se; en oplevelse værd. Og det har ingen betydning om du er kunstinteresseret eller ej, det er bestemt ikke kedeligt.

Ingen kommentarer: